Direktlänk till inlägg 13 juli 2014

Framtidstro

Av Johanna Birath - 13 juli 2014 20:20

kursiv text Grunden, den som gav mig en plattform att minnas och lära mig av, tilldelades en verklighets omfattande insikt. Att oavsett om jag inte blev den som kunde gå framåt med en karriär att stå tryggt lutad emot, så fick jag gåvan att kunna hitta mitt perspektiv utifrån mina egna upplevelser. Positiviteten att kunna tillmötesgå min överlevnad om min tillvaro, plats i livet känns påtagligt närvarande. Jag kan reflektera, jag kan vända tanken och konstatera att den egna övertygelsen är min egna kraft, min egna ägodel. Min tolkning av hur min bakgrund har sett ut och utformat sig kan bli till min fördel. Min veration, den är min sanning, vilket skapar framtidstro utformat utefter det som tidigare varit en tid där jag levde under en konsekvens artad tid, som är en förgången dåtid.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Birath - 8 augusti 2014 14:12

fet textkursiv text Jag började min högstadietid som relativt duktig i skolan. Samtidigt fanns min blyghet som ett eget dilemma som gjorde att jag mådde dåligt och kände mig skoltrött slutligen. Min kompis krets känns såhär i efterhand minimal. Varfö...

Av Johanna Birath - 11 juli 2014 12:03

kursiv text barndomsminnen som uppstår i form av minnes bilder, en del fragmentariska och en del mer detaljerande och specifika, är extra bevarade hos mig. Den bestod av en tillvaro med fyra äldre syskon varav jag under mina första år var yngst i ska...

Presentation


Johanna Birath- Livsbloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards